1. Kde najít iOpravnu?
iOpravna se nachází na adrese Rohanské nábřeží 670/19, Praha 8 – Karlín.
2. Jaké výrobky náš servis může opravovat?
Servis iOpravna může opravovat veškeré výrobky značky Apple, Beats, a příslušenství značky Happy plugs.
3. Lze u nás platit kartou?
Ano za opravu u nás lze platit kartou i samozřejmě hotově.
4. Je potřeba donést originální balení?
K opravám nepotřebujeme originální balení.
5. Jak dlouho bude oprava mého zařízení trvat?
Standartní doba trvání oprav je 2-3 pracovní dny. Ve výjimečných případech se může stát, že z důvodu nedostatku náhradních dílů se oprava může protáhnout na 30 dní.
6. Dostanu od Vás zápujční telefon po dobu mé opravy?
Po dobu opravy/výměny můžeme nabídnout zápůjční iphone, při zájmu o zapůjčení je nutno se informovat o momentální dostupnosti. Poplatek za zapůjčení je 600 Kč po celou dobu opravy.
7. Co vše mám udělat před tím, než donesu zařízení do servisu?
Před donesením do servisu si, prosím, zazálohujte data na svém zařízen, servis neručí za data uložená v zařízení a vypněte si, prosím
, službu najít iPhone.
8. Jaká je záruční doba na provedenou práci?
Záruka na vyměněné díly a provedenou práci je 3 měsíce.
9. Lze odeslat reklamaci výrobku poštou či PPL?
Ano, před odesláním balíčku do servisu doporučujeme zálohujte data uložená v zařízení, vypněte službu Hledat iphone a napište průvodní dopis s popisem závady a nezapomente na zpáteční adresu. Odesílání zpět je na náklady zákazníka.
10. Co znamená exchange program?
V případě opravy provedené výměnou je nutno dodržet parametry původního zařízení, tzn. stejný typ, barva i konfigurace. Není možno si doplatit na vyšší model. Po dobu čekání na vyměněný kus není možné mít původní zařízení u sebe.
11. Co se považuje za neautorizovaný servisní zásah?
Za neautorizovaný servisní zásah se považuje například výměna LCD, baterie, zadního krytu,antény, apod. V tomto případě nelze uznat záruku ani placený exchange program.
12. Co když zapomenu heslo ke svému Apple ID?
Pokud jste zapomněli svoje heslo k icloudu- nelze vypnout službu Hledat iphone,
je možno heslo obnovit na stránce. Heslo lze obnovit pomocí bezpečnostních otázek či emailového ověření.
13. Je možné provést expresní opravu?
Standartní doba opravy je 2-3 pracovní dny. Veškeré opravy se snažíme řešit v rámci této doby. Expresní opravu lze pouze provést po předchozí domluvě.
14 . Když své zařízení dávám do servisu, musím službu Najít iPhone vypnout?
Ano. Pokud
služba Najít iPhone není vypnutá, nemusí se servisním technikům podařit vaše zařízení opravit. Před návštěvou servisu doporučujeme zkontrolovat stav této služby na stránce:
https://www.icloud.com/activationlock/