Společnost Apple vydala prohlášení, že s platností od 30. června 2017 vyřadí z podpory následující produkty:
- MacBook Air 11″ (Mid 2011)
- MacBook Air 13″ (Mid 2011)
- MacBook Pro 13″ (Late 2011)
- MacBook Pro 15″ (Late 2011)
- MacBook Pro 17″ (Mid 2009)
- MacBook Pro 17″ (Late 2011)
- AirPort Express 802.11n (1. generace)
- iPhone 3GS (16/32GB)
A co to vlastně přesně znamená? Po tomto datu již nebude možné žádný z těchto produktů opravit v autorizovaném servisním centru a společnost Apple na ně přestane poskytovat jakoukoliv podporu.
Kde nás najdete?
Chystáte se k nám osobně? Sjednejte si s námi ihned termín vaší opravy. Naleznete nás v Karlíně na adrese Rohanské nábřeží 19, Praha 8 v blízkosti stanice metra Křižíkova. Před naší provozovnou je i možnost bezplatného parkování.
Nejste z Prahy, nevadí. Pro naše mimopražské zákazníky nabízíme službu svozu opravy ve spolupráci se Zásilkovnou, a to z důvodu snížení nákladů na přepravu ze strany zákazníka. Svoz do servisu hradíme my a zákazník si následně může vybrat způsob doručení opraveného zařízení. Tento svoz si u nás můžete objednat zdarma.
Potřebujete se nás na něco zeptat? Neváhejte a zašlete nám dotaz či nezávaznou poptávku.
Svoz Apple oprav za speciální cenu 149,- CZK
Neváhejte nás tedy kontaktovat emailem na info@iopravna.cz nebo telefonicky na čísle +420 226 211 650 a sjednejte si svoz vašeho zařízení.